thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak bağırsakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en çarkıt ve en eksiksiz malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu ulaşım noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlantılar ve teknik özetler ya da iş özetleri üzerine selen bağırsakerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını yağdırmak bağırsakin ayar göndermek nazik ögönen taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve dikkat çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene yapmak zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve etüt bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video üleşmek, gönülğinizi elan bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, muayyen bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en önemli sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile ilişkilantı yapmak bağırsakin harika bir taraf. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı bağırsakerik türlerine ehil olsa da bütünü nispeten video/levha odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden nasıl bozmak istediğinizi her dönem ayn önünde bulundurun ve buna için organize örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde sebeplenmek bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba enerjik kullanıcıya ehil. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kesik ve öz olursa çarpıcı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız metin bağırsakermiş kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli dikkat çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, gönülğiniz garaz kitlenizin fakatç ve dikkat sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları üzere bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, arama sonuçlarında elan yüce sıralarda ve elan sık görülür, gönülğinize gidiş geliş artışı esenlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna tutkundır. Web gönülğinizde eksiksiz araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu elan eksiksiz hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan yüce meyvelar esenlar. Faik itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel bağlantılar temizlemek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlantıya gelen her tıklama bağırsakin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik rahatışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), önemli hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilişkilantı göstermesi bağırsakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
Bir cevap yazın